Често задавани въпроси (FAQ)
?
Мога ли да купя подаръци без да избирам кутия?

Да. Можете да изберете продукт/и без да добавяте кутия в случай, че сте харесали нещо за себе си, желаете да добавите към друг подарък и да поднесете лично или пък искате да опаковате сами. Без значение каква е причината, можете спокойно да поръчате всеки продукт без да бъде включена персонализирана кутия.

?
Как да поръчам подарък, който да бъде доставен на конкретна дата напред във времето?

Предлагаме възможността да направите поръчки за предстоящи поводи напред във времето (например за рождени дни на членовете от семейството или за коледните празници на близки), които ние ще приемем за обработка и ще изпратим на желаните от Вас дати (необходимо е да има поне 3 работни дни преди желаната дата за доставка). В този случай трябва да посочите датата за получаване на поръчката в полето за коментар при финализиране на покупката.

?
Искам да поръчам няколко кутии с една доставка. Как да заявя кой продукт в коя кутия да бъде добавен?

В случай, че искате да поръчкате няколко кутии, които да получите с една доставка, то предлагаме следните възможности:

 

  • Да поръчате готови кутии - добавете готовите кутии в количката и при финализиране добавете коментар какво да бъде посланието / поздрава за всяка кутия.

 

  • Да съставите сами кутиите си - в този случай ще трябва в един ден да направите отделна поръчка за всяка една кутия. След като направите поръчките си, можете да ни се обадите (тел: 0897 958 965) или да ни изпратите имейл (sales@joybox.bg), за да ги обединим. 
?
Колко дълго и какво трябва да бъде посланието, което да отпечатате на кутията?

Съветваме Ви да не избирате твърде дълги текстове, тъй като това ще повлияе на големината на шрифта и като цяло на вида на кутията. Кратки послания могат да бъдат достатъчно съдържателни, като например: "Обичам те безкрайно, Мамо!"; "Честит Празник, скъпа моя Бабо!"; "Весела Коледа, г-жо Иванова! С Уважение, Ани."; "Честита Коледа! От шантавото семейство Иванови."; "Обичам те! Завинаги!".

 

Имайте предвид, че ако изпращате подарък на някого и няма да го предадете лично, е добре да включите своето име, за да е ясно, че именно Вие сте изпращача. В противен случай може да останете анонимен, което е начин да направите тайна изненада.

?
Кога да очаквам доставка ако направя поръчка в работен ден?

Всяка поръчка, направена в работен ден до 13:00 часа, се предава на куриер на следващият работен ден. Пример: ако направите поръчка в 11:00 часа във вторник, то ние ще предадем поръчката на куриер в сряда и следва тя да бъде доставена на получателя в четвъртък.

 

Поръчка, направена в работен ден след 13:00 часа, се предава на куриер на по-следващият работен ден. Пример: ако направите поръчка в 17:00 часа във вторник, то ние ще предадем поръчката на куриер в четвъртък и следва тя да бъде доставена на получателя в петък.

 

Поръчка, направена след 13:00 часа в петък (или последен работен ден, преди поредица почивни дни) се обработва и предава на куриер в понеделник (или в първият възможен работен ден). Пример: ако направите поръчка в 17:00 часа във петък, то ние ще предадем поръчката на куриер в понеделник (ако е работен ден) и следва тя да бъде доставена на получателя във вторник.

?
Кога да очаквам доставка ако направя поръчка през уикенда или в празничен ден?

Поръчка, направена в събота, неделя и празнични дни, се предава на куриер на втория работен ден след почивните дни, след което са наобходими 24 часа на куриерската компания, за да достави поръчката (в неделя не се извършват доставки).

?
Как мога да се свържа с куриера?

Най-лесният начин да се свържете с куриерска фирма Спиди е като позвъните на тел: 1 7001 7001 и подадете номера на пратката (товарителницата).

?
В какви часове куриерите извършват доставка?

Куриерите доставят пратки в работните дни обикновено между 8:00 и 18:00 часа. Всичко зависи от населеното място, метеорологичните условия и спедитора.

?
Мога ли да платя с карта на куриера?

Да, можете да платите с карта на куриера в случай, че сте изпрали начин на доставка с наложен платеж.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас