Доставка и плащане

Уважаеми Клиенти,

 

Всички поръчки, направени в нашият магазин https://www.joybox.bg се доставят на територията на България чрез куриерска фирма Speedy (Спиди АД) по избран от Вас начин.

 

НАЧИНИ ЗА ДОСТАВКА

 

Възможните опции за доставка са до личен адрес или до офис на куриерската фирма. Удобен за Вас начин на доставка можете да изберете при финализиране на поръчката. Съветваме Ви да помислите дали лично ще предадете подаръка в случай, че не е предназначен за самите Вас, или искате да изненадате някого и желаете да бъде получен директно от него.

 

СРОКОВЕ ЗА ОБРАБОТКА И ДОСТАВКА

 

СРОК ЗА ОБРАБОТКА И ПРЕДАВАНЕ НА КУРИЕР:

  • Поръчки, получени до 13:00 часа в работен ден се предават на куриер на следващия ден (или в първият възможен работен ден, ако следващият ден е официален празник).
  • Поръчки, получени след 13:00 часа в работен ден, се предават на куриер на втория работен ден (или на втория работен ден след поредица почивни дни).
  • Поръчки, получени след 13:00 часа в петък, се предават на куриер в понеделник (или в първият възможен работен ден след поредица почивни дни).
  • Поръчки, направени в почивни дни (събота, неделя и официални празници) се предават на куриер на втория работен ден след почивните дни.
  • Неделя е неработен ден за куриера и в този ден не се изпращат поръчки.

 

СРОК ЗА ДОСТАВКА:

Всички пратки са със срок за доставка 24 часа след предаване на куриер, с изключение на пратки за малки населени места, които се обслужват по график (определен брой пъти седмично). Справка за графика на обслужване по населено място може да направите тук.

 

В случай, че имате нужда от приоритетно изпълнение на Вашата поръчка, или се колебаете дали поръчката Ви ще бъде доставена в желаният от Вас ден, то можете да се свържете с нас на тел: 0897 958 965 или имейл: sales@joybox.bg.

 

Възможно е да възникне забавяне в посочените срокове за обработка на поръчка, за което ще Ви уведомим своевременно.

 

"Рос-Ник 2009" ЕООД не носи отговорност в случай, че възникне забавяне на доставката по вина на куриера, извършващ доставката, или ако възникне забавяне поради форсмажорни обстоятелства като лоши метеорологични условия. 

 

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА 

 

След като обработим и предадем поръчката на куриер, може да очаквате:

 

  • получателя на пратката с доставка до адрес (в случай, че е избран този начин за доставка) предварително бива информиран за конкретен 60-минутен времеви интервал, предвиден за доставка на неговата пратка, за да може да планира времето си, без да се налага да чака.

 

  • получателя на пратката получава известие чрез sms или Viber, съдържащ линк, чрез който има следните възможности:

    • Да види текущото местоположение на своята пратка и да следи до къде е стигнал куриера.
    • Да пренасочи пратката до най-близък офис или автомат на Спиди. В зависимост от часа на пренасочване, пратката може да бъде доставена в същия работен ден или в следващия. 
    • Да отложи доставката на пратката до адрес за следващ ден, в зависимост от своите планове и свободно време.
    • Да откаже пратката.

     

При предаване на стоката, потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. При отказ за получаване на стоката, Клиентът дължи заплащане на разходите за връщане на стоката до офис на Спиди - гр. Добрич, ул. Дунав.

 

При посочен неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон за доставка и контакт с потребителя, това прави поръчката невалидна и не обвързва РОС-НИК 2009 ЕООД със задължението за изпълнение на доставката.

 

В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес, или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на пратката в този срок, РОС-НИК 2009 ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. 

 

В момента на доставка, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. При евентуални видими повреди, удари или нарушена цялост на опаковката следва да подадете протокол за щета на куриера и да се свържете с нас на тел: +359 897958965 или имейл: sales@joybox.bg.

 

РОС-НИК 2009 ЕООД не предлага възможност за отваряне на пратката преди плащане (когато е избран начин на плащане “Наложен платеж”).

 

Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от клиента стока и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването ѝ при условие, че исканата стока е налична. Транспортните разходи в този случай са за сметка на РОС-НИК 2009 ЕООД.

 

ЦЕНИ НА ДОСТАВКА 

 

Доставка до офис на Speedy - до 3 кг - 5.99 лв.

Доставка до офис на Speedy - до 6 кг - 7.99 лв.

Доставка до адрес - до 3 кг - 7.99 лв.

Доставка до адрес - до 6 кг - 11.99 лв.

 

ПЛАЩАНЕ

 

Крайната цена на поръчката е сума от цените на поръчаните продукти и цената на доставката. Можете да изберете един от следните начини за плащане при финализиране на Вашата поръчка:

 

  • Наложен платеж - Дължимата сума за стоката и куриерската услуга се заплаща на куриера при получаване на адрес или в офис на Спиди. За да получите документ за покупката, моля изискайте разписка за пощенски паричен превод (ППП) от куриера. Клиентът запазва фискалния документ, който замества фискалната касова бележка в доказателство за извършеното плащане.

Съгласно Наредба №18 от ЗДДС, чл.3 ал.1 и подписаният между "Рос-Ник 2009" ЕООД и Спиди АД договор за НП с ППП, отпада задължението "Рос-Ник 2009" ЕООД да издава фискален касов бон.

 

  • Плащане с карта - Можете да заплатите крайната стойност на Вашата поръчка с дебитна или кредитна карта чрез ePay.bg, като въведете необходимите данни при финализиране на поръчката.

 

  • Плащане по банков път - Можете да извършите банков превод по сметката на РОС-НИК 2009 ЕООД, като е необходимо да впишете номера на поръчката си като основание за превода. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера. 

 

Титуляр: РОС-НИК 2009 ЕООД
IBAN: BG08STSA93000030185861
BIC: STSABGSF
Банка: Банка ДСК

 

  • Плащане на каса на EasyPay - При завършване на поръчката ще получите уникален код. С този код можете да извършите плащане на някоя от касите на Easy Pay в срок от 2 дни. Поръчката ще бъде изпълнена след извършване на плащането.

 

Всички цени са в лева с включен ДДС.

 

ВРЪЩАНЕ

 

Имате право да се откажете от направената поръчка в срок от 14 дни. В този случай е необходимо да попълните Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ, който ще намерите в секция Общи условия. След като го попълните следва да го изпратите до нас, заедно със закупените стоки (които не трябва да бъдат с нарушена цялост и трябва да бъдат във вида, в който са били получени). Възстановяване на заплатената стойност за закупените стоките ще бъде извършено в рамките на 14 дни от получаване на върнатите стоки и формуляра. Повече за възстановяването на средства можете да научите в секция Общи условия.

Всички връщания (упражняване правото на отказ, рекламация, замяна) следва да бъдат адресирани до офис на куриерска фирма Спиди: гр. Добрич, ул. Дунав № 16, за РОС-НИК 2009 ЕООД.

 

Можете да се свържете с нас на тел: +359 897958965 или имейл: sales@joybox.bg. Работното време на магазина е от понеделник до събота от 09:00 до 18:00 часа.